- Έργο: Ενίσχυση του εξωστρεφούς προσανατολισμού εταιρείας κατασκευής ενδυμάτων
- Ποιοτικά Χαρακτηριστικά: Προβολή- προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης σε χώρες του εξωτερικού. Ενδεικτικά αναφέρονται συμμετοχή σε εκθέσεις, δημιουργία e-shop σε 3 γλώσσες, σχεδιασμός νέων προϊόντων
- Πηγή Χρηματοδότησης: «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι»
- Πελάτης: ΦΡΑΓΚΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ
2,24 δισ. ευρώ για δάνεια προς ΜμΕ – «Ταμείο Επιχειρηματικότητας ΙΙΙ» (ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ)
Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο «Ταμείο Επιχειρηματικότητας ΙΙΙ» (ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ) το οποίο προβλέπεται να κινητοποιήσει πόρους…
Μάθε περισσότερα