Ο Υπουργός Ανάπτυξης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη νέα κυβερνητική πρωτοβουλία που αφορά την άμυνα, σημειώνοντας ότι στις 15 Ιουλίου προκηρύσσεται το νέο αναπτυξιακό καθεστώς για την άμυνα, ύψους 150 εκατ. ευρώ σε υπεραποσβέσεις. Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες παρεμβάσεις της αναπτυξιακής πολιτικής, με στόχο την ενίσχυση της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας, την προσέλκυση επενδύσεων υψηλής τεχνολογίας και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στο εσωτερικό της χώρας. Όπως τόνισε «η στρατηγική επιλογή της κυβέρνησης είναι η μετάβαση από τον ρόλο του απλού αγοραστή αμυντικών συστημάτων στον ρόλο του συμπαραγωγού, με ενίσχυση της εγχώριας τεχνογνωσίας και της συμμετοχής σε διεθνείς αλυσίδες αξίας».
Υπογράμμισε ακόμα ότι η αμυντική βιομηχανία δεν αποτελεί πλέον περιφερειακό κλάδο της οικονομίας, αλλά κεντρικό πυλώνα εθνικής ισχύος, καθώς συνδέει άμεσα την ασφάλεια με την παραγωγή, την τεχνολογία και την οικονομική ανθεκτικότητα. Σε ένα διεθνές περιβάλλον αυξημένων γεωπολιτικών εντάσεων, η ύπαρξη ισχυρής παραγωγικής βάσης αποτελεί προϋπόθεση στρατηγικής αυτονομίας.