- Έργο: Ενίσχυση του εξωστρεφούς προσανατολισμού εταιρείας κατασκευής ενδυμάτων
 - Ποιοτικά Χαρακτηριστικά: Προβολή- προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης σε χώρες του εξωτερικού. Ενδεικτικά αναφέρονται συμμετοχή σε εκθέσεις, δημιουργία e-shop σε 3 γλώσσες, σχεδιασμός νέων προϊόντων
 - Πηγή Χρηματοδότησης: «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι»
 - Πελάτης: ΦΡΑΓΚΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ